FANDOM

Республіка Новоросія
Новоросія

Ukraine Flag
2014 — 2021

Новоросія Герб Новоросії
Прапор Герб
Map Novorosia
Столиця Донецьк
Мова(и) Російська, Українська (де факто)
Релігія Православ'я (Християнство)
Грошова одиниця Російський рубль
Площа 118 942 км²
Населення 10 855 862 (На момент зникнення)
Форма правління Президентсько - парламентська республіка
Президент
 - 2019 - 2021 Сергій Нечупара
Прем'єр міністр
 - 2019 - 2021 Дмитрій Бородач
Історія
 - 4 березня 2015 Отримання незалежності
 - 23 травня 2017 Вхід в ОДКБ і ЄАЕС
 - 23 вересня 2019 Вигнання з ОДКБ і ЄАЕС через зміну влади в РФ
 - 15 серпня 2021 Вхід в склад Єдиної України

Республіка Новоросія - це спочатку було об'єднання терористичних угруповань ДНР і ЛНР. Їхня поява було спровокована Росією, але після Повстання Сторін отримав незалежність і Донецьку, Луганську, Запорізьку та Херсонську область.

23 травня 2017 року Росія запрошує Новоросію в ОДКБ і ЄАЕС завдяки якому Новоросія вступає в ці союзи.

23 вересня 2019 року Новоросія є вигнаною з ЄАЕС і ОДКБ за ініціативи нової влади РФ.

2021 року 19 червня був проведений всенародний референдум при якому майже все населення проголосувало за вхід в Єдину Україну, але влада вважала що ці результати були сфальсифіковані, через це Єдина Україну оголосила війну Новоросії, а також в Херсонській та Запорізькій з'явились повстанці які хотіли приєднання до Єдиної України. 01 серпня війська Єдиної України дійшли до Донецька але в той час влада не офіційно перейшла у Луганськ, але це було марно бо повстанці і війська України закрили їм кордон до Росії. 15 серпня 2021 року повстанці та військо Єдиної України оточили Луганськ. Президент Сергій Нечупара намагався втекти, але при спробі втечі на своєму літаку він був підстрелений винищувачем який захопили повстанці. На відміну від президента Прем'єр міністр Новоросії здався коли війська повстанців зайшли в Верховну Раду Республіки Новоросія. Завдяки цьому Дмитрій Бородач став звичайним громадянином Єдиної України. Після війни згадки про Новоросію розчинились у народі...