FANDOM

Повстання сторін - це повстання України при якому повстали і отримали незалежність Новоросія, Західно-Українська Федерація, ОРСР і ХРСР.

Історія повстання Редагувати

Все розпочалось із повстання соціалістів в Одесі яке провалилося. Того ж дня на іншій половині Одеської області почались масові повстання в районних центрах і селах. Невелика частина провалилась але велика більшість захопила велику територію яка дорівнювала приблизно 1/4 Одеської області. Через 4 дні повстав рух "Українська Федерація". В основному повставав цей рух в Північній Україні хоч і в західній Україні були масові мітинги, а також велика підпільна організація під назвою "За Федерацію!", яка підтримувала зброєю і патронами рух. Наступного ж дня почалися масові соціалістичні мітинги в Харкові і повстання на півночі і північному сході Харківської області.

(Далі історія буде картинками)

3 березня 2015 року був підписаний договір Севастюка (Тодішнього Генерального Секретаря ХРСР) по якому ОРСР забирає собі всю Одеську область, ХРСР всю Харківську область, Західно-Українська Федерація отримує Львівську, Закарпатську, Волинську, Житомирську, Тернопільську, Івано-Франківську, Чернівецьку і Хмельницьку області, а Новоросія отримує Донецьку, Луганську, Запорізьку, Херсонську і пів-Дніпропетровської областей, а також всі перечислені зверху отримують незалежність, також Росія забирає Крим.