FANDOM

Плем'я Рашнук - це плем'я яке з'явилося на територіїї східної Румунії і західної Молдови. Була створена з родових общин Рапін, Шуук, Нура та Ракун, а також сусідських общин Вірак та Симіла.

Історія Редагувати

Рашнук це спочатку була союзом двох родових общин Рапін і Шуук, але потім до цього союзу приєдналася сусідська община Симіла. Того ж дня вони оголосили себе племенем.

Через 2 місяці вони виявили родову общину Ракун, яка була завойована. У цій війні у Рашнук було приблизно 24 солдати в той час коли у Ракун було всього лиш 3 мисливці (У Рашнук солдати в мирний час були мисливцями). Ця війна тривала один бій, який тривав приблизно 9 хвилин. У той час люди були не такі розвинуті тому не було тактик, люди просто йшли в бій. Перший мисливець Ракун був вбитий в 1 хвилину, другий в 5 хвилину, а третій втік в 9 хвилину (А якщо бути точним здався, але поки солдати Рашнук на нього не дивились він втік в ліс).

Через 2 тижні Рашнук під час полювання відкрили розвинуту і велику сусідську общину Вірак. До того часу вони винайшли релігію і вважали себе дітьми пшениці. Вірак з їхньої мови перекладалось як діти пшениці (Верховний бог Вісуб. Ві - Пшениця, Суб - батько). Вони поспілкувалися і Вірак вирішили приєднатися до племені.

Місяць по - тому. Релігія Вірак повністю поширилась по племені і була завойована родова община Нура, за яким до приєднання до племені слідкували жителі Вірак.