FANDOM

Західно - Українська Федерація
Західна Україна

Ukraine Flag
 
Flag of None
2015 — 2021

Зах Укр Фед CoA WUPR
Прапор Герб
Столиця Львів
Мова(и) Українська, Русинська
Релігія Християнство (Православ'я)
Грошова одиниця Західна гривня
Форма правління Президентська Республіка
Президент
 - 2015 - 2021 Олег Кожум'яка
Історія
 - 4 березня 2015 Отримання незалежності
 - 23 червня і 28 червня 2017 Початок війни з Угорщиною і Словаччиною
 - 20 грудня 2017 Кінець війни з Угорщиною і Слооваччиною та анексія деяких їхніх територій
 - 13 березня 2020 Початок мітингів за приєднання до Націоналістичної України
 - 14 січня 2021 Приєднання до Націоналістичної України

Західно - Українська Федерація (далі як ЗУФ) - це повстанці на заході україни, які були спровоковані популярною ідеєю федералізації україни. Все розпочалося з руху "Українська Федерація".

Історія Редагувати

4 березня після Повстання сторін завдяки договору Севастюка разом з ОРСРХРСР і Новоросією отримав незалежність.

20 червня 2017 року Угорщина відіслала ультиматум із потребую віддати Закарпатську Республіку. Польща, Литва, Латвія і Естонія заявили що будуть підтримувати ЗУФ в разі війни. 3 дні влада ЗУФ обдумувала ультиматум Угорщини і вирішило не віддавати Закарпатську Республіку Угорщині. Угорщина цього ж дня оголосила війну ЗУФ через не виконання ультиматуму. Через 8 днів влада Словаччини вирішила розширити свої території і також оголосила війну ЗУФ. 30 липня був окупований Ужгород Угорщиною. 16 вересня Ужгород був повернений. 26 листопада були окуповані ЗУФ Боршод-Абауй-Земплен, Саболч-Сатмар-Берег та Пряшівський та Кошицький краї.

20 грудня війна була закінчена капітуляцією Угорщини та Словаччини та анексією Боршод-Абауй-Земплен, Саболч-Сатмар-Берег та Пряшівського та Кошицького країв. Також вигнанням Угорщини та Словаччини з ЄС та НАТО, накладанням на ЗУФ тимчасові санкції через анексію територій та накладенням у 2 рази більших санкцій на Словаччину та Угорщину.

29 березня 2020 року розпочалися мітинги за приєднання до Націоналістичної України в зв'язку з економічним розвитком України та економічним упадком ЗУФ пов'язаний з санкціями деяких країн ЄС через анексію в Угорщини Боршод-Абауй-Земплен та Саболч-Сатмар-Берег і анексією в Словаччини Пряшівського та Кошицького країв після війни.

15 грудня почалися повстання на територіїї ЗУФ за приєднання до Націоналістичної України.

14 січня влада ЗУФ погодилась на умови повстанців та приєдналася до України на умовах федералізації та залишення Закарпатської та Волинської республік в стані складу федерації.