FANDOM

Договір Севастюка - це договір завдяки якому ХРСР, ОРСР, Новоросія і Західно-Українська Федерація отримали свої території і незалежність.

Пункти Редагувати

  1. Харківська Радянська Соціалістична Республіка - отримує незалежність, визнання Республіки Україна, Одеської Радянської Соціалістичної Республіки, Республіки Новоросія Західно-Української Федерації та Російської Федерації, а також всю Харківську область.
  2. Одеська Радянська Соціалістична республіка - отримує незалежність, визнання Республіки Україна, Харківської Радянської Соціалістичної Республіки, Республіки Новоросія Західно-Української Федерації та Російської Федерації, а також всю Одеську область.
  3. Республіка Новоросія - отримує незалежність, визнання Республіки Україна, Одеської Радянської Соціалістичної Республіки, Харківської Радянської Соціалістичної Республіки, Західно-Української Федерації та Російської Федерації, а також повністю всі Донецьку, Луганську, Запорізьку, Херсонську і пів-Дніпропетровської областей.
  4. Західно-Українська Федерація - отримує незалежність, визнання Республіки Україна, Одеської Радянської Соціалістичної Республіки, Харківської Радянської Соціалістичної Республіки, Республіки Новорісія та Російської Федерації, а також повністю всі  Львівську, Закарпатську, Волинську, Житомирську, Тернопільську, Івано-Франківську, Чернівецьку і Хмельницьку області.
  5. Російська Федерація отримує Автономну Республіку Крим.
  6. Російська Федерація отримує Автономну Республіку Крим.Між Республікою Україна, Одеською Радянською Соціалістичною Республікою, Харківською Радянською Соціалістичною Республікою, Західно-Українською Федерацією та Російською Федерацією діє мир на 6 місяців.