FANDOM

Велика Німецька Республіка
Grossdeutsches Republik

15 жовтня 2018 — ...

Flag of Greater Germanic Republic var.2
Прапор
Девіз
Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer!
Гімн
'O Deutschland Hoch in Ehren'
Grossdeutsches Republic on map(with proposed reichkomissariats)
Столиця Бонн (де-факто)

Берлін (де-юре)

Найбільші міста Мюнхен, Відень, Любляна, Берлін, Страсбург і інші
Мова(и) німецький, нідерландський (дозволений в деяких місцях)
Релігія Світська держава
Грошова одиниця Рейхсмарка
Площа приблизно 616 904 км²
Населення 50 000 000
Форма правління Диктатура
Рейхсфюрер
 - з 2018 Макс Отто фон Шварц
Рейхсканцлер
 - з 2018 Николаус Дітріх
Рейхсміністр
 - з 2018 Оскар Майєр

Велика Німецька Республіка (нім. Grossdeutsches Republik) - держава, що знаходяться в Центральній Європі. Площа - 616 904 квадратних кілометрів, чисельність начеленія - 52 мільйони чоловік. 72% населення сповідують християнство.

Межує з Державою Польською, Французьким Державою, Словенією, Швейцарією Угорщиною, Чехією.

Форма правління - нацистська диктатура. Є конфідераціей Першої та Другої Німецьких Республік та Австрії. Бельгія була приєднана пізніше як Рейхсгау Валлонія і Фландрія-Північна Франція.

Історія Редагувати

Історія цієї конфедерації починається ще з грудня 2017 року, коли був сосотавлен проект "Великого Німецького Держави для об'єднання всього німецького народу". У первинному варіанті планувалося приєднати частину Швейцарії і всю Чехію, Норвегію та Швецію, а також Ісладнію і Гренландію. Даний проект був прийнятий, і вже через деякий час, стався "Боннський меморандум", який підписали Перша і Друга Німецькі Республіки, а також Австрія. Були створені єдині озброєні сили, едінний флот, а також єдини Військово-повітряні сили.

Географiя Редагувати

Рельєф

Північна частина являє собою сформувалася під час льодовикового періоду низинну рівнину (Північно-Німецька низовина, найнижча точка - Нойендорф-Саксенбанде в Вільстермарше, 3,54 м нижче рівня моря). Поверхня Північно-Німецької низовини зберегла сліди стародавнього заледеніння - ланцюжки невисоких моренних гряд і пагорбів. Західну частину низовини займають болотисті низини - марші, утворення яких викликано опусканням платформи. У центральній частині країни до низовини з півдня примикають покриті лісом передгір'я, а на південь від починаються Альпи. Найвища точка на території Німеччини - гора Цугшпітце, 2962 м.

Ріки та озера

На території Великої Німецької Республіки протікає велика кількість річок, найбільшими з яких є: Рейн, Дунай, Ельба, Везер і Одер, річки з'єднані каналами, найбільш відомий канал - Кільський, який з'єднує Балтійське і Північне моря. Кільський канал починається в Кільський бухті і закінчується в гирлі річки Ельба. Найбільше озеро в Німеччині - Боденське, площа якого 540 км, а глибина 250 м.

Клімат

Велика Німецька Республіка знаходиться в помірному кліматичному поясі, на півночі клімат морський, на південь від переходить в помірно-континентальний. З цим пов'язано те, що погода часто носить мінливий характер. Посеред літа може бути тепло і сонячно, але вже на наступний день може стати холодно і піти дощ. По-справжньому екстремальні природні явища (сильні посухи, торнадо, шторми, сильні морози чи спека) відносно рідкісні.

Середні температури липня від +14 в горах до +22 ° C в долинах. Середні температури січня від +4 до долинах до -5 ° C в горах. Середньорічна температура + 5 + 10 ° C. Найнижча температура в Німеччині склала -46 ° C, такий показник був зареєстрований в XX столітті на півдні країни, в гірській її частини на висоті 1601 м над рівнем моря в районі з координатами близько 47ºс. ш. і 12ºв. д. у озера Фунтензе.

Міста Редагувати

Найбільшими містами Великої Німецької Республіки є Берлін, Гамбург, Мюнхен і Кельн. Наступним за значимістю є п'ятий за чисельністю населення місто Німеччини і фінансова метрополія Франкфурт-на-Майні, найбільший аеропорт Німеччини. Це третій за розмірами аеропорт Європи і перший за обсягами прибутку від вантажних авіаперевезень. Рурський басейн - регіон з найвищою щільністю населення.