FANDOM

Причини Редагувати

Після того як Бельгії відмовила ультиматуму Німеччини в парламент Великої Британії пройшли дебати чи вступати на захист Бельгії,більшість проголосували про вступу у війну під гаслом :"навіщо вмирати за Бельгію" і збереження політики нільтралитету. В результаті цього Великобритания не виступила на захист Бельгії і відізвало свою гарантію. Наслідки : Бельгія вила супротив 2 тижні 26 серпня Бельгія капітулюе німецька армія веде жорстокі бої за підступи до Парижа уряд Франції евакуйовано в Бордо. На Східному фронті Росія веде впевнений наступ і займае місто Львів і Познань. 10 вересня в Париж входить німецькі війська французька армія була повністю розгромлена і знищена. 11 вересня прем'єр - міни тир Франції Пуанкаре Раймон надісла телеграму прем'єр міністру Великобританії Генрі Аксвіту з проханням про надання допомоги Франції наступного дня була надіслана відмова. На деякий час на Західному фронті встановлюеться мир тим часом на Східному після переброски декількох армій починається контир наступ австро німецьких сил 10 квітня відпито Познань 25 квітня австрійська армія ввійшла в Львів. 2 травня росіян вибито з території Польщі на початок 1916 року встановлюеться ліня фронту від Талліна до Чернівців.